Transport > 2017 > Поштові послуги > Indicator #16

100 %
Progress for 12 months of 2017
Last updated: 13.02.2024

Гармонізація національного законодавства із законодавством ЄС у сфері надання поштових послуг, зокрема імплементація положень Директиви 97/67/ЄС від 15 грудня 1997 р., доповненої Директивою 2002/39/ЄC від 10 червня 2002 року, Директивою 2008/6/ЄС від 20 лютого 2008 року, стосовно запровадження правил щодо: умов, якими регулюється надання поштових послуг; надання універсальних поштових послуг; фінансування універсальних поштових послуг на умовах, якими гарантується надання послуг на постійних засадах; тарифних принципів та прозорості рахунків для надання універсальних поштових послуг; встановлення стандартів якості для надання універсальних поштових послуг та впровадження системи для забезпечення дотримання зазначених стандартів; гармонізації технічних стандартів; забезпечення незалежності національного регуляторного органу

Substream:
Поштові послуги
Responsible:
Мінінфраструктури, НКРЗІ
Article of the Agreement:
ІV.4.114, Додаток XVII
EU Directive / Regulation:
Директива 97/67/ЄС; Директива 2002/39/ЄC; Директива 2008/6/ЄС
Deadline:
31.12.2017

Indicator calculation

100%
40%
Розроблено законопроект про внесення змін до Закону України “Про поштовий зв’язок”
Responsible: Мінінфраструктури, НКРЗІ
30%
Законопроект опрацьовано з експертами ЄС
Responsible: Мінінфраструктури
30%
Закон прийнято ВРУ
Responsible: ВРУ
Completed
In the risk zone
Deadline has expired
Not evaluated

Current progress

Deadline
31.12.2017

Гармонізація національного законодавства із законодавством ЄС у сфері надання поштових послуг, зокрема імплементація положень Директиви 97/67/ЄС від 15 грудня 1997 р., доповненої Директивою 2002/39/ЄC від 10 червня 2002 року, Директивою 2008/6/ЄС від 20 лютого 2008 року, стосовно запровадження правил щодо: умов, якими регулюється надання поштових послуг; надання універсальних поштових послуг; фінансування універсальних поштових послуг на умовах, якими гарантується надання послуг на постійних засадах; тарифних принципів та прозорості рахунків для надання універсальних поштових послуг; встановлення стандартів якості для надання універсальних поштових послуг та впровадження системи для забезпечення дотримання зазначених стандартів; гармонізації технічних стандартів; забезпечення незалежності національного регуляторного органу
100%