Transport > 2018 > Автомобільний > Indicator #58

25 %
Progress for 12 months of 2018
Last updated: 13.02.2024

Розроблення регуляторної бази щодо встановлення та використання пристроїв обмеження швидкості руху автомобільних транспортних засобів, що зареєстровані після 1 січня 2008 р. та використовуються для національних перевезень

Substream:
Автомобільний
Responsible:
Укртрансбезпека, Мінінфраструктури
Article of the Agreement:
V.7.368, Додаток XXXII
EU Directive / Regulation:
Директива 92/6/ЄЕС
Deadline:
31.10.2018

Indicator calculation

100%
25%
Розроблено, опрацьовано з експертами ЄС, затверджено та зареєстровано в Мін'юсті нормативно-правовий акт, який урегульовує організацію робіт щодо встановлення, налаштування, технічного обслуговування та ремонту пристроїв обмеження швидкості руху автомобільних транспортних засобів
Responsible: Мінінфраструктури, Укртрансбезпека
25%
Розроблено проект технічних вимог до обмежувачів швидкості руху автомобільних транспортних засобів відповідно до Правил ЄЕК ООН
Responsible: Мінінфраструктури, Укртрансбезпека
25%
Проект нормативно-правового акта опрацьовано з експертами ЄС
Responsible: Мінінфраструктури
25%
Нормативно-правовий акт затверджено КМУ
Responsible: Мінінфраструктури
Completed
In the risk zone
Deadline has expired
Not evaluated

Current progress

Deadline
31.10.2018

Гармонізація національного законодавства із законодавством ЄС у сфері надання поштових послуг, зокрема імплементація положень Директиви 97/67/ЄС від 15 грудня 1997 р., доповненої Директивою 2002/39/ЄC від 10 червня 2002 року, Директивою 2008/6/ЄС від 20 лютого 2008 року, стосовно запровадження правил щодо: умов, якими регулюється надання поштових послуг; надання універсальних поштових послуг; фінансування універсальних поштових послуг на умовах, якими гарантується надання послуг на постійних засадах; тарифних принципів та прозорості рахунків для надання універсальних поштових послуг; встановлення стандартів якості для надання універсальних поштових послуг та впровадження системи для забезпечення дотримання зазначених стандартів; гармонізації технічних стандартів; забезпечення незалежності національного регуляторного органу
100%