Transport > 2017 > Автомобільний > Indicator #25

70 %
Progress for 12 months of 2017
Last updated: 13.02.2024

Приведення вимог щодо мінімального віку для допуску до керування транспортними засобами певних категорій у відповідність з положеннями законодавства ЄС

Substream:
Автомобільний
Responsible:
МВС, Мінекономрозвитку, Мінфін, Мінінфраструктури, МОЗ, Мінсоцполітики, МОН, Міноборони, Мінрегіон, Мінагрополітики, МЗС, ДМС, ДСНС, Держспецтранс-служба, Укртрансбезпека, ДРС, Держприкордонслужба, Адміністрація Держспецзв’язку, Національна поліція, за участю спільного представницького органу роботодавців та спільного представницького органу об’єднань профспілок
Article of the Agreement:
V.7.368, Додаток XXXII
EU Directive / Regulation:
Директива 2006/126/ЄС (оновлена Директива 91/439/ЄС)
Deadline:
31.10.2017

Indicator calculation

100%
40%
Розроблено законопроект про внесення змін до деяких законів України (щодо імплементації законодавства та визначення переліку адміністративних послуг, що надаються територіальними органами МВС)
Responsible: МВС, Мінекономрозвитку, Мінфін, Мінінфраструктури, Укртрансбезпека
30%
Законопроект опрацьовано з експертами ЄС
Responsible: Мінінфраструктури
30%
Закон прийнято ВРУ
Responsible: ВРУ
Completed
In the risk zone
Deadline has expired
Not evaluated

Current progress

Deadline
31.10.2017

Гармонізація національного законодавства із законодавством ЄС у сфері надання поштових послуг, зокрема імплементація положень Директиви 97/67/ЄС від 15 грудня 1997 р., доповненої Директивою 2002/39/ЄC від 10 червня 2002 року, Директивою 2008/6/ЄС від 20 лютого 2008 року, стосовно запровадження правил щодо: умов, якими регулюється надання поштових послуг; надання універсальних поштових послуг; фінансування універсальних поштових послуг на умовах, якими гарантується надання послуг на постійних засадах; тарифних принципів та прозорості рахунків для надання універсальних поштових послуг; встановлення стандартів якості для надання універсальних поштових послуг та впровадження системи для забезпечення дотримання зазначених стандартів; гармонізації технічних стандартів; забезпечення незалежності національного регуляторного органу
100%