Transport > 2018 > Транспортний сектор > Indicator #60

0 %
Progress for 12 months of 2018
Last updated: 13.02.2024

Створення національної транспортної моделі та майстер-плану

Substream:
Транспортний сектор
Responsible:
Мінінфраструктури, Мінекономрозвитку, Мінфін, МЗС, Мін'юст, Адміністрація Держприкордонслужби, ДФС, ДРС
Article of the Agreement:
V.7.369
EU Directive / Regulation:
-
Deadline:
31.12.2018

Indicator calculation

100%
15%
Розроблено проект акта Кабінету Міністрів України щодо створення національної транспортної моделі та майстер-плану
Responsible: Мінінфраструктури, Мінекономрозвитку, Мінфін, МЗС, Мін'юст, ДФС
10%
Проект нормативно-правового акта опрацьовано з експертами ЄС
Responsible: Мінінфраструктури
10%
Проект стратегії затверджено КМУ
Responsible: Мінінфраструктури
15%
Розроблено проект акта щодо забезпечення наповнення статистичними даними національної транспортної моделі та майстер-плану
Responsible: Мінінфраструктури
10%
Проект нормативно-правового актаопрацьовано з експертами ЄС
Responsible: Мінінфраструктури
10%
Проект стратегії затверджено КМУ
Responsible: Мінінфраструктури
15%
Сформовано технічне завдання та вимоги до апаратного забезпечення
Responsible: Мінінфраструктури
15%
Здійснено закупівлю та налагодження апаратного забезпечення, тестування та наповнення
Responsible: Мінінфраструктури
Completed
In the risk zone
Deadline has expired
Not evaluated

Current progress

Deadline
31.12.2018

Гармонізація національного законодавства із законодавством ЄС у сфері надання поштових послуг, зокрема імплементація положень Директиви 97/67/ЄС від 15 грудня 1997 р., доповненої Директивою 2002/39/ЄC від 10 червня 2002 року, Директивою 2008/6/ЄС від 20 лютого 2008 року, стосовно запровадження правил щодо: умов, якими регулюється надання поштових послуг; надання універсальних поштових послуг; фінансування універсальних поштових послуг на умовах, якими гарантується надання послуг на постійних засадах; тарифних принципів та прозорості рахунків для надання універсальних поштових послуг; встановлення стандартів якості для надання універсальних поштових послуг та впровадження системи для забезпечення дотримання зазначених стандартів; гармонізації технічних стандартів; забезпечення незалежності національного регуляторного органу
100%