Транспорт, транспортна інфраструктура, поштові та кур’єрські послуги > 2022 > Залізничний > Індикатор #106

70 %
Прогрес за 12 місяців 2022 року
Останнє оновлення: 13.02.2024

Формування системи контролю за якістю послуг з перевезення пасажирів залізничним транспортом

Піднапрямок:
Залізничний
Відповідальні:
Мінінфраструктури
Стаття Угоди:
V.7.368, Додаток XXXII
Директива / Регламент ЄС:
Регламент 1371/2007
Термін виконання:
31.10.2022

Розрахунок показника

100%
40%
Розроблено та впроваджено механізм контролю за якістю послуг
Відповідальні: Мінінфраструктури
30%
Розроблено та впроваджено механізм отримання та обробки скарг від пасажирів залізничного транспорту на рівень якості послуг, наданих залізничними підприємствами
Відповідальні: Мінінфраструктури
30%
Розроблено та впроваджено механізм стягнення штрафних санкцій в разі порушення вимог законодавства щодо якості послуг з перевезення пасажирів залізничним транспортом
Відповідальні: Мінінфраструктури
Завершено
У зоні ризику
Прострочено
Не оцінено

Поточний прогрес

Термін виконання
31.10.2022

Гармонізація національного законодавства із законодавством ЄС у сфері надання поштових послуг, зокрема імплементація положень Директиви 97/67/ЄС від 15 грудня 1997 р., доповненої Директивою 2002/39/ЄC від 10 червня 2002 року, Директивою 2008/6/ЄС від 20 лютого 2008 року, стосовно запровадження правил щодо: умов, якими регулюється надання поштових послуг; надання універсальних поштових послуг; фінансування універсальних поштових послуг на умовах, якими гарантується надання послуг на постійних засадах; тарифних принципів та прозорості рахунків для надання універсальних поштових послуг; встановлення стандартів якості для надання універсальних поштових послуг та впровадження системи для забезпечення дотримання зазначених стандартів; гармонізації технічних стандартів; забезпечення незалежності національного регуляторного органу
100%