Транспорт, транспортна інфраструктура, поштові та кур’єрські послуги > 2022 > Залізничний > Індикатор #106
70 %
Прогрес за 12 місяців 2022 року
Останнє оновлення: 08.09.2024
Формування системи контролю за якістю послуг з перевезення пасажирів залізничним транспортом
Піднапрямок:
Залізничний
Відповідальні:
Мінінфраструктури
Стаття Угоди:
V.7.368, Додаток XXXII
Директива / Регламент ЄС:
Регламент 1371/2007
Термін виконання:
31.10.2022
Розрахунок показника
100%
40%
Розроблено та впроваджено механізм контролю за якістю послуг
Відповідальні: Мінінфраструктури
30%
Розроблено та впроваджено механізм отримання та обробки скарг від пасажирів залізничного транспорту на рівень якості послуг, наданих залізничними підприємствами
Відповідальні: Мінінфраструктури
30%
Розроблено та впроваджено механізм стягнення штрафних санкцій в разі порушення вимог законодавства щодо якості послуг з перевезення пасажирів залізничним транспортом
Відповідальні: Мінінфраструктури