Транспорт, транспортна інфраструктура, поштові та кур’єрські послуги > 2022 > Залізничний > Індикатор #108

Не оцінено
Останнє оновлення: 13.02.2024

Забезпечення ефективного формування міжнародних залізничних коридорів для вантажних перевезень

Піднапрямок:
Залізничний
Відповідальні:
Мінінфраструктури, Укрзалізниця
Стаття Угоди:
V.7.368, Додаток XXXII
Директива / Регламент ЄС:
Регламент 913/2010
Термін виконання:
31.10.2022

Розрахунок показника

100%
25%
Проведено міжнародні консультації щодо заснування міжнародних залізничних коридорів для вантажних перевезень
Відповідальні: Мінінфраструктури, Укрзалізниця
25%
Створено та закріплено повноваження виконавчої ради для коридорів вантажних перевезень разом із заінтересованими державами — членами ЄС
Відповідальні: Мінінфраструктури, Укрзалізниця
25%
Створено та закріплено повноваження правління для коридорів вантажних перевезень спільно разом із заінтересованими державами — членами ЄС
Відповідальні: Мінінфраструктури, Укрзалізниця
25%
Розроблено та впроваджено механізм координації використання експлуатаційно сумісного прикладного програмного забезпечення
Відповідальні: Мінінфраструктури, Укрзалізниця
Завершено
У зоні ризику
Прострочено
Не оцінено

Поточний прогрес

Термін виконання
31.10.2022

Гармонізація національного законодавства із законодавством ЄС у сфері надання поштових послуг, зокрема імплементація положень Директиви 97/67/ЄС від 15 грудня 1997 р., доповненої Директивою 2002/39/ЄC від 10 червня 2002 року, Директивою 2008/6/ЄС від 20 лютого 2008 року, стосовно запровадження правил щодо: умов, якими регулюється надання поштових послуг; надання універсальних поштових послуг; фінансування універсальних поштових послуг на умовах, якими гарантується надання послуг на постійних засадах; тарифних принципів та прозорості рахунків для надання універсальних поштових послуг; встановлення стандартів якості для надання універсальних поштових послуг та впровадження системи для забезпечення дотримання зазначених стандартів; гармонізації технічних стандартів; забезпечення незалежності національного регуляторного органу
100%